پنجاه بازیکن قدیمی تیم تراکتورسازی تبریز

تیم تراکتورسازی تبریز یکی از تیم های معروف فوتبال ایران است که در طول سالیان متمادی بازیکنان بسیاری را به خدمت گرفته است. برخی از بازیکنان قدیمی و معروف این تیم عبارتند از:

  1. حسین کریمی: یکی از برترین دروازه بانان ایرانی و تاریخچه‌ساز فوتبال ایران، بارها با تراکتورسازی قهرمانی را تجربه کرده است.

  2. فرشاد پدیده: هافبک توپ‌پرداز و شناخته شده ایرانی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند تراکتورسازی، پاس، پرسپولیس و تیم ملی ایران را دارد.

  3. نادر محمدخانی: مدافع تیم ملی ایران که بیشتر مدت زمان حرفه‌ای خود را در تراکتورسازی گذرانده است.

  4. علیرضا جهانبخش: مهاجم تندرو و با استعداد ایرانی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند تراکتور، پرسپولیس و استقلال به خوبی عمل کرده است.

  5. امیر قلعه‌نویی: دفاع کناری تراکتورسازی که سابقه حضور در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تیم ملی را دارد.

  6. سامان طاهری: هافبک خلاق و تندروی تراکتورسازی که در سطح باشگاهی و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  7. مسعود شجاعی: مدافع قدرتمند و با استعداد تراکتورسازی که بیشتر حرفه‌ای خود را در این تیم گذرانده است.

  8. احمد خلیلی: هافبک تندرو و با استعداد تراکتورسازی که در سطح باشگاهی و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  9. محمدرضا کرمی: مهاجم قدرتمند و مهاری ایرانی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند تراکتور، پرسپولیس و استقلال به خوبی عمل کرده است.

  10. سعید مظفری: مهاجم تیم ملی ایران که بیشتر حرفه‌ای خود را در تیم تراکتورسازی گذرانده است و با این تیم به چندین قهرمانی دست یافته است.

  1. محمدرضا علیمردانی: هافبک خلاق و توپ‌پرداز قدرتمند ایرانی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، العین و تیم ملی را دارد.

  2. حسین طبیبی: مهاجم سابق تیم ملی ایران که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند تراکتورسازی، پرسپولیس و شاهین بوشهر به خوبی عمل کرده است.

  3. محمدرضا محمدی: مهاجم قدرتمند و با استعداد تیم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان بازی کرده است.

  4. محمد نوری: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و الریان به خوبی عمل کرده است.

  5. علی عبداللهی: مهاجم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و العین به خوبی عمل کرده است.

  6. فرزاد حاتمی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، نساجی مازندران و تراکتورسازی به خوبی عمل کرده است.

  7. احسان حجازی: دفاع کناری تیم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و فولاد خوزستان بازی کرده است.

  8. مجید جلالی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی راه‌آهن به خوبی عمل کرده است.

  9. علیرضا بیرانوند: یکی از برترین دروازه‌بانان ایرانی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان، پاس و الدحیل را دارد.

  10. حسین مقدم: مهاجم قدرتمند تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، فولاد خوزستان و شهرخودرو به خوبی عمل کرده است.

  1. رضا علیزاده: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند قم، پرسپولیس و ذوب آهن به خوبی عمل کرده است.

  2. فرهاد توکلیان: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  3. محمد حسینی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  4. کامران اسماعیلی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  5. احمد خیری: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی به خوبی عمل کرده است.

  6. سعید ابراهیمی: هافبک خلاق و توپ‌پرداز تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  7. محمدصادق رحمتی: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  8. امیر حسین قلیچ خانی: مهاجم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند سپاهان و شهرداری تبریز به خوبی عمل کرده است.

  9. جلال حسینی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  10. فرشید عزیزی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان، نفت تهران و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  1. علی جهانبخش: مدافع تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  2. فریدون زاهدی: هافبک تراکتورسازی که در دهه ۷۰ میلادی در پایین‌ترین لیگ‌های ایران شروع به بازی کرد و بعد از صعود به لیگ برتر، در تیم‌هایی مانند تراکتورسازی، پرسپولیس و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرد.

  3. حمیدرضا قاسمی: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  4. محمدرضا مولائی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  5. فرشید رجایی: مهاجم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  6. مهدی مهدی‌پور: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، ذوب آهن و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  7. حسین برقعی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و النصر به خوبی عمل کرده است.

  8. علیرضا منصوریان: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، العین و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  9. عباسعلی اسدی: مهاجم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  10. حسین اسماعیلی: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، فولاد خوزستان، الغرافه و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  1. محمدرضا فلاحی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  2. جابر انصاری: مدافع تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  3. مهدی متین‌پور: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، العین و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  4. رسول خدابخشی: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  5. محمدرضا کریمی: مهاجم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  6. حسین آذرجو: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  7. امید روح‌الامین: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  8. حمید شجاعی: هافبک تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  9. احسان پژمان: مهاجم تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است.

  10. حمید هدایتی: دفاع کناری تراکتورسازی که در سطح باشگاهی در تیم‌هایی مانند پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و تیم ملی ایران به خوبی عمل کرده است .

(بازدید ۱۹ بار, بازدیدهای امروز ۱ )

درباره نویسنده

مهدی محمدی نژاد همیار سایت تبریز ویدیو

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مجله پوست مو زيبايی