سه گزارش از انفجار شبانه تبریز

این انفجار امروز و در منطقه حکم آباد تبریز رخ داد که به دلیل شدت انفجار سه ساختمان همجوار این منزل مسکونی نیز تخریب شدند و چند ساختمان دیگر نیز آسیب جزیی دیدند.

عوامل آتش نشانی در صحنه حادثه حضور دارند و آوار برداری و امداد رسانی ادامه دارد.

با اعلام این حادثه بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند و تا کنون به ۲ مصدوم حادثه که صدمات جزیی دیده بودند، به صورت سرپایی امداد رسانی شده است.

وحید شادی نیا ادامه داد: کارشناسان اورژانس در محل حادثه تا اتمام آواربرداری حضور دارند.سال گذشته نیز انفجار گاز شهری در یک ساختمان چهار طبقه در منطقه عباسی تبریز موجب جان باختن ۵ نفر و مصدومیت ۱۵ نفر دیگر شد و ساختمان ۱۰۰ درصد تخریب شد

اصغر جعفری روحی، رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در تشریح این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ بامداد یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ براثر انفجار در منزل مسکونی هفت نفر شامل سه مرد، سه زن و دختر پنج ساله که سه فوتی از ساختمان‌های مجاور بودند جان باختند.

وی ادامه داد: با گزارش حادثه به مرکز دیسپچ اورژانس استان، پنج دستگاه آمبولانس به همراه خودروی فرماندهی عازم محل شد و تا پایان عملیات در محل حضور داشتند و در مجموع دو مصدوم به بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) انتقال و سه مصدوم در محل درمان سرپایی شدند.

جعفری روحی گفت: این حادثه باعث تخریب کامل سه واحد مسکونی و آسیب به دهها ساختمان مجاور شد.

وی خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی پیش از این گفته بود: علت انفجار تبریز در دست بررسی است.

وی افزود: این انفجار که در سه بامداد امروز اتفاق افتاد به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده همچنین شیشه‌های خانه‌های اطراف شکسته شده و در پارکینگ‌ها هم آسیب دیده است.

 

(بازدید ۶۴۴ بار, بازدیدهای امروز ۱ )

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مجله پوست مو زيبايی